Preduzetnik nikada neće dozvoliti da potpadne pod uticaj reklame. Alati koje i sam koristi u privlačenju kupaca, na njega bi trebalo da nemaju uticaja jer bi bilo logično da ih prepozna kada ih vidi. Za preduzetnika je reklama samo izvor informacije o tome da neko nešto radi.

Ipak, kako prepoznati lažnu, ili makar suviše ulepšanu reklamnu poruku, ako se ne razumete u ono što vam se nudi. Reklamna poruka koja kaže da vam treba "BESPLATAN SAJT", ili da je za vas upravo "SAJT ZA 50 EUR", ili recimo, da ovaj neverovatno lep sajt možete imati i vi za "NEVEROVATNIH 9,99 EUR MESEČNO" - te poruke ne znače ništa ako ne znate kakav vam sajt treba.

Naravno, i najlošiji sajt je bolji nego nikakav, ali svejedno se moramo složiti da ako već nešto radimo trebalo bi to da radimo makar približno kako valja.

Iz tog razloga, mi smo svesni da postoje ljudi koji vole da stvari stave na papir, pa da imaju ček listu po kojoj traže ponude od izvođača radova. Nešto poput arhitekte koji vam isprojektuje kuću, da vama u ruke projekat, pa vi onda obilazite građevinske firme i dogovarate sa njima cenu izvođenja radova koji su unapred definisani. Dakle, ukoliko želite da budete sigurni da ste dobro prošli prilikom izrade sajta, uzmite sebi projektanta za sajt, odnosno konsultanta za celokupan digitalni marketing, a to smo mi. Mi možemo da vam obećamo da, ukoliko nas angažujete za ovo - nećemo se javljati da vam mi pružamo usluge direktno.

Dakle, ukoliko želite nezavisnu analizu onoga što vam je potrebno na internetu, kontaktirajte nas.